середу, 22 лютого 2017 р.

Час поговорити про те, що за мною сталося за навчальний рік 2016-2017

Привіт, я пройшло багато часу з моєї останньої публікації , але тепер, після обласної олімпіади з ІКТ, я знову можу почати радувати вас своїми дописами. Багато нового трапилось зі мною за час моєї відсутності про що я б і хотів тобі, моєму читачу, розповісти! 

ВЕЛОМАРАФОН "ЗАЛІЗНА СОТНЯ"

Перша подія була ще в 2016 році, а саме в вересні, коли я успішно проїхав веломарафон "Залізна Сотня", який проходив в місті Кривий Ріг. Змагався я в категорії "Залізна Воля", на рівні з велосипедистами з всьої України і показав досить хороший результат попри всі наміри деяких організацій завадити цьому марафону. Любов до велоспорту та спортивний азарт був сильнішим за будь-які перешкоди. Пропоную Вам переглянути відео з веломарафону "Залізна Сотня"

 

ОЛІМПІАДА З ІКТ

Другою і третьою важливою для мене подією є перемога в районному та обласному турах олімпіади з ІКТ, після чого мене запросили на відбірковий тур до Всеукраїнської олімпіади. На сам відбірково-тренувальний тур з Едіком Коваленком (який також добре показав себе на обласному турі) та Карявкой Сергієм я буду їхати з наступного понеділка (тобто 28 лютого) і маю намір показати себе там найкращим, для чого мені потрібно багато працювати щоб перемогти тих 5 щасливчиків які теж змогли попасти на ці тренувальні зроби.


На цьому все, чекайте більше моїх блогів після та під час відбіркових зборів де я буду багато працювати!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякую